utorak, 27. listopada 2015.

Fall favorites




 Cao;) Za danas imam neke od proizvoda koje već dugo koristim i neke koje sam otkrila nedavno i jako su mi se svidjeli. Slike su poredane nekim slučajnim redosljedom,a pisat ću po redu kako idu slike da vam bude lakše pohvatati.

1. Catrice camouflage cream. Ovo je jako gust i kremast korektor, ja sam ga kupila ne kao korektor već ga koristim kao najsvjetliji ton za konturu lica. Imam  paletu za konturu i svjetli dio mi se potrošio doslovno za mjesec dana pa već neko vrijeme mislim dal da kupim novu i naletim na ovo.
Ovo je najsvjetlija nijansa i jako jako je dobra.Lako se blenda i nije masan sto je meni jako bitno.

2.MAC retro matte lipstick nijanse Ruby Woo. Stvarno je sve ono što o njemu pričaju i divna nijansa i traje cjeli dan i ima divnu teksturu. Moj je stigao iz Amerike kao poklon, a ako niste iz Zagreba možete ga nabaviti online OVDJE.

3.Još jedan ruž, Manhattan nijanse 470 OH,SO ORANGE iz kolekcije all in one lipstick. Ja sam ga dugo tražila u dm-u ga nije bilo ne znam jesu li došli ali u muller-u ga ima sigurno. Također odlićan ruž, intezivne boje s prirodnim sjajem. Ne košta koliko i MAC-ov pa je nekakva isplativija verzija ali  svejedno jako dobar.

4.Catrice Absolute Rose paleta sjenila za oči. Neke sjenke su matt a neke sa sjajem, jako nježne boje i jako ljepo upotpuni i jaki i svakodnevni make up.

5.Cottage krema za tijelo u spreju s mirisom jagode i mente. Ovo mi je bilo otkriće ovog ljeta i inače jako volim kreme za tijelo ali sam jako ljena i ova me oduševila, samo se pospreja bez razmazivanja jako brzo upija i divno miriše. 

6.Garnier i Laroche-posay micelarna i termalna voda. Micelarna voda je za mene nešto bez čega ne mogu, koža mi se jednostavno isuši i bude umorna itd. Probala sam jako puno micelarnih otopina raznih marki i osim ove dvije moram spomenuti i Vichy-jevu. Razlog zašto su ove dvije ovdje je jer se jednostavno nisam mogla odlučiti. Laroche termalna i micelarna voda obe su jako jako dobre ali uz kvalitetu ide i cjena pa nisu svima pristupačne. Garnierova voda je po meni najbolja od ovih jeftinijh i super mi je što istovremeno čisti i umiruje kožu. Ja imam inače problema s crvenilom lica i od kada koristim Garnier micelarnu vodu potpuno mi se uklonilo i crvenilo i prezadovoljna sam.

7.Raspberry candle. Ja obožavam mirisne svjeće i puuna mi ih je i kuča i soba haha;) Ova divno miriše pa eto ako ima jos takvih ovdje ovu preporučam. 

8.Essence lak za nokte. Inače obožavam njihove lakove i trenutno mi je ovaj favorit za ovu zimu.

9.Aussie maska za kosu. Ovu sam masku gledala dugo po tuđim blogovima i hajde da je probam. Oduševila sam se i doslovno mi je spasila kosu. Ja ju na kosu držim po 2,3 sata iako piše 3 minute. 

10.Garnier šampon i ulje za kosu. Ulje koristim još od prošle zime, a šampon sam otkrila prije par mjeseci. Oboje mi savršeno paše mojoj kosi. Ulje stavljam na vrhove više puta dnevno, često ga zaboravim pa opet imam period kad ga nosim stalno u tobi i ne mogu bez njega .

Nadam se da vas nisam umorila s puno teksta i da sam vam pomogla ako se dvoumite između nekih proizvoda. P.S pišete mi  kako imam divnu kosu i koju boju koristim pa san s vama podjelila neke male tajne,a boja mi je prirodna. Moja se majka boja u moju boju i ispadne identična nijansa. Više o tome u sljedecem favorites postu;)
















2 komentara:

  1. Odlicni proizvodi! I ja obozavam Aussie 3 min miracle, Catrice paletu i korektor, essence lakice za nokte, MAC ruzeve...dijelimo puno istih favorita!
    Pusa iz Italije, svrati i ti ponekad do mog bloga :-)
    Bilo bi mi drago da ostanemo u kontaktu!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Imas odlican blog, svratim i ja na tvoj;)
    Drago mi je da djelimo favorite biti ce jos ovakvih postova.

    Folujem na g+ tvoj beauty blog, pusa

    OdgovoriIzbriši