nedjelja, 22. listopada 2017.

Prom dress


Blize se maturalne zabave i svima najvaznija odluka je odabrati haljinu koje je ujedno odraz nas i izgleda fenomenalno. Nemam nista posebno za nadodati osim da sam cu
vala ove slike da vam ih pokazem kada bude ponovno vrijeme maturalnih veceri posto sam lanjske godine i ja haljinu jurila u zadnji tren.

Svi imamo nekakve vizije kako bi ta haljina trebala ili kako zelimo da izgleda. Osima ako haljinu sami ne nacrtamo i damo na sivanje cesto ostanemo bez onog sto smo planirali. Zatrpani raznim stilovima u potrazi za haljinom vazno je znati sto zelite u suproton u svakom ducanu probati cete visak haljina sto nije ugodno ni vama ni prodavacima. 

Moja haljina je bila ljubav na prvi pogled. Sivana je po mjeri u salonu ANKICA. Nemam zamjerke, uljudne prodavacice koje su mi olaksale sve ovo s obizirom da sam haljinu nasla ni vise ni manje nego 10 dana prije mature. 

Frizura je studio 21 takoder sam zadovoljna i zao mi je sto nemam slike kada je bila svjeza ove su slikane vec nakom sto sam jela plesala ali to tako ide vaznije je u tom trenutku zabiljeziti momente s familijom pa i ne mislimo bas na slike sminke i frizure u svoj toj strci. 

Cipele su moje cipele. Zlatne boje tanka peta i jedan kajis koji to sve drzi. Nisu pretjerano udobne sto se i ne ocekuje od ovakve obuce ali jaako ljepe. 

Torba je VIKTOR i nisam zadovoljna ne torbom nego materijalom. Moj savjet je da izbjegavate sljokicaste i hrapave torbe nazalost izgrebala je haljinu na mjestu na kojem sam je drzala uz haljinu. 

I sminku sam radila sama kao i uvjek sama. Crveni M.A.C Ruby woo pomjesan s M.A.C diva. 


Nema komentara:

Objavi komentar