utorak, 26. prosinca 2017.

Top 10 of 2017


Blizi se nova godina i vrijeme je da podjelimo koji su to proizvodi bez kojih se nije moglo kroz 2017. a nece se moci ni u 2018. godini. Pokusala sam izdvojiti neke za mene najbolje proizvode koje svakodnevno koristim,  a medu kozmetikom i par drugih ali jednako za mene vaznih stvarcica. 

1. i najbolji definitivno pobjednik 2017te godine je MaxFaktor pan stick ili puder u stiku. Koristim ga  
svakodnevno kao korektor uz malo kreme za prirodan look i kao puder za puni make up look. Pristupacna cjena, prozracan i ne masti se a odlicna pokrivnost. Moj je u broju 12.

OSTALI PROIZVODI NISU PO REDU.


2. Garnier krema za lice. Straso lagana i ne masti kozu a jako dobro radi posao. Pase mi i zimi i ljeti a i cjena je jako pristupacna. 


3. Jedan jedini BVLGARI kojem se uvjek vracam. Kupujem barem 2 puta godisnje. Snazan ali ne prenapastan miris. Meni pase srednja velicina jer stane u svaku torbicu i traje mi otprilike jedno godisnje doba. Super je i ljeti i zimi sto je jedan od rjetkih mirisa koji se na mojoj kozi tako dobro ponasa bez obzira na doba godine. 


4. Curaprox cetkica koja me osvojila izgledom. Ova je iz nove kolekcije i preslatka je jer dolazi u paru. Muska i zenska a kada im se vrkovi spoje tvore srce. Uz to odlicno radi posao. 


5. Revolution paleta sjenila. Ovo je moja najnajdraza paleta svih vremena. Jako dobro pigmentirana i super cjena.  U sredini je bio kistic koji sam zagubila i ovo je Revolution fortune favours the brave.


6. i 7. Knjige mlade spisateljice godine Ingrid Divkovc 1. Je..e li vas ego i Zivi mi se. Definitivno moje najdraze dvije knjige koje su obiljezile ovu godinu a i Ingrid ima odlicne drustvene mreze pune divnih rijeci svaki dan. 


8. Planer godine od StreetOfHappines hrvatskog brenda. Moj zivot je bez ove stvarcice jednostavno kaos. Ako volite rokovnike ovo je odlicna stvar. 


9. Carbomed tablete aktivnog ugljena koje koristim za izbjeljivanje zubi. Super super djeluju i promjena vidljiva nakon 1,2 koristenja. Kupuju se u ljekarni. 


10. i nezaobilazna stvar kojom svaki dan zavrsava moja rutina pa tako i ovaj post... CAJ. Ovo su neki od mojih trenutno omiljenih. 

Nadam se da vam ne smeta sto slike nisu uredene. Imam osjecaj da ovako realnije prikazujem proizvod. Naknadno cu ostaviti sve linkove u komentaru. Uzivajte u blagdanima.

Nema komentara:

Objavi komentar