četvrtak, 16. lipnja 2016.

Proizvodi s kojima nisam zadovoljna


Cao, ovaj put radim drugaciji oblik recenzije tj anti recenziju ako tako mogu reci. Ovo su 4 proizvoda koja se meni ne svidaju, ne znaci da vama nece biti dobri ako im date sansu. Ovo nisu lose marke proizvoda dapace Aura kozmetika je meni jedna od drazih isto kao i Balea. Necu pisati kao i obicno
sve u ovom djelu, pisem o proizvodu ispod fotografije kako bi bilo preglednije.


Balea soft and clear anti-mitesser facestrips - flasteri za uklanjanje mitesera. Na mojoj kozi ovaj proizvod nije uradio svoju funkciju. Nije se dogodila nikakva promjena prije i poslje jastucica. Dala sam flasterima i drugu sansu i probala i na muskoj kozi. Tu je na jastucicima ostao dio mitesera ali i dalje mislim da nije obavilo nikakvu funkciju. Iduce sto moram isprobati je isti ovakav proizvod od marke Nivea. Cjena ovog proizvoda je cca 20 kn.


Ovo je rumenilo marke Alverde. Nijansu ne znam izbrisala se koliko dugo vec imam ovaj proizvod. Cijenu takoder ne znam. Dajem sanse ovom proizvodu cijelu godinu ali mi jednostavno ovakvo pakiranje ne odgovara. Kada idem kisticem nanjeti proizvod na lice zbog praskastog stanja jednostavno previse proizvoda ostane na kistu. Boja rumenila nije losa, jedina je zamjerka pakiranje. Mozda pokusam s alkoholom stisnuti ovo sve da bude u krutom stanju, ali o tom po tom. Ima li iko ideju kako se ovo nanosi? 


Aura mat ruz za usne - Prva stvar koju imam za reci je da ovaj proizvod nije mat. Meni osobno ne odgovara boja. Mozda sve to dolazi iz toga sto ne volim roze i lila ruzeve ali boja mi stvarno ne odgovara. Odlicno je pigmentiran, na usnama ne traje nista posebno dugo ali pakovanje mi je bas fino. Da sama idem kupovati ovaj proizvod ne bih ga kupila, mozda bih dala sansu nekoj nude nijansi.


  Essence ruz za usne- Cijena ovog proizvoda je cca 20 kn. Na mojim usnama se ovaj ruz doslovno raspada nakon pola sata ( slika dolje ). Masan je i klizi s usana. Imam ovaj ruz u smeckastoj boji i razlika mi je velika. Jednostavno nisam zadovoljna ali s obzirom da je 20 kn nije tolika steta.


Ovo se dogodilo nakon pola sata nosenja ruza i pokusaja da nesto pojedem. Jako mi je vazno da ruz prezivi obrok a da se ne razmelja. 


Usporedba boje Aura i Essence ruza na ruci, na iducoj slici usporedba na usnama.




2 komentara:

  1. Ni meni nikako nisu dobri ovi flastri za mitesere, ali essence ruzeve jako volim :)
    Pogledaj moj blog :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni ruzevi ovise o nijansi, imam i nude koji se ne razmazuje kao crveni;) Pogledati cu naravno

    OdgovoriIzbriši