srijeda, 8. lipnja 2016.

SKIN FIX DETOX maska za ciscenje pora


Malo sam vise pocela s recenzijama nego s modom, postalo mi je iskreno malo zanimljivije svo to testiranje i nadam se da vama to ne smeta. Duzna sam vam Dresslinkov kupaci kostim koji idee;) 


Skin fix maska za lice s detox efektom kupljena u mulleru, komad cca 11 kn. Namjenjena je da cisti pore, eliminira crvenilo, osvjezava i hrani kozu lica. Na slici su muska i zenska verzija maske. Iskreno musku sam kupila zabunom nisam gledala sto pise, kasnije sam kupila i zensku verziju. Maska sadrzi metvicu, zeleni caj i ako se ne varam krastavce. Isprobala sam zensku i jos ne znam koja je razlika s muskom ali cim isprobam pisem u komentar. 


Prije stavljanja maske vazno je dobro ocistiti lice. Za ciscenje sam koristila peeling, gel za ciscenje i micelarnu vodicu (sve gore sa slike). Nakon maske namazala sam kokosovo ulje. 


Ovako izgleda sadrzaj unutar kesice koji ide na lice. Jako se osjeti miris metvice i jako je vlazno pa mi se skoro sve pokidalo. 

ps.snapchat: @lucia.cota

Na licu izgleda ovako i sorry na ovakvom izdanju. Nisam ja bas to strucno zaljepila ali vazno je dobro zaljepiti krajeve, dosta je skliska. Moj savjet je da masku sto vise odvojite od ruba ociju zbog metvice od koje suze oci sto je minus. Maska se drzi 5-10 minuta. Jos jedan minus je sto nakon skidanja maske lice ostaje dosta zategnuto ( sto je mozda dobro za osobe s borama). 


Nakon maske lice je svjeze i mislim da je bas pogodna za kozu ljeti. Crvenilo je svela na minimum, koza je mekana i nakon sat vremena jos uvjek mirisi na metvicu. Ostavlja na kozi zdrav sjaj i preporucam je svima sa suhom kozom i aknama. 

Broj komentara: 7:

  1. Obožavam maske i uvijek ih rotiram nekoliko komada.

    OdgovoriIzbriši
  2. zvuči jako dobro :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ako ne masti baš je za mene .

    OdgovoriIzbriši
  4. +Za musku masku- miris je jako intezivniji i onako bas muski. Jednako hidratizira i umanjuje crvenilo lica. Sadrzaj kesice je isti s zelinim crtezima na masci. Cak umanjuje mitesere sto nisam primjetila na svojoj kozi ( ova je isprobana na muskoj kozi ). Nije pekla oci ali nakon 5 minuta pecka lice. Ja nisam stavljala na svoje lice jer ipak mislim da je malo snaznija maska za musku nego za zensku kozu. Ako je netko od vas isprobao ovu masku ili neku drugu iz ove linije obavezno javite dojmove!

    OdgovoriIzbriši